شرایط نگهداری گل بگونیا – Begonia

شرایط نگهداری از گل بگونیا

Angel Angel begonia گونه ای گل دهنده از خانواده بزرگی از گیاهان (2000 یا بیشتر و ترکیبی بیشتر) است که Begoniaceae نام دارد.

گونه Begonia coccinea تعداد معدودی دارد که برگهای نوع براق را روی ساقه های عصا نشان می دهد و گلهای رنگارنگی را به نمایش می گذارد.

شرایط نگهداری بگونیا – Begonia

حقایق
مبدا: آمریکای جنوبی.
نامها: فرشته فرشته بگونیا (رایج). Begonia coccinea (گیاهشناسی / علمی)
حداکثر رشد (تقریباً): اگر هرس نشود ، 4 فوت یا بیشتر است.
سمی برای حیوانات خانگی: برای گربه ها و سگ ها سمی است.

بومی آمریکای جنوبی ، این گیاهان گل چند ساله (بگونیا) در مناطق گرمسیری و گرمسیری رشد می کنند ، اگرچه این گونه ترکیبی است.

خوشبختانه آنها اختلافات آب و هوایی را حل می کنند و در مناطق خنک تر در مناطق معتدل رشد خوبی دارند.

بگونیا به برخی از تولید کنندگان ویژه مانند Orchids ، Bonsais و بنفشه آفریقایی تبدیل شده است.

این به این دلیل است که گونه های زیادی در این جنس وجود دارد و بسیاری از آنها ترکیبی شده اند. جای تعجب نیست که بسیاری از آنها در بگونیاس تخصص دارند ، آنها وقتی به طور صحیح رشد می کنند یک گیاه گلدار زیبا هستند.

گلدهی:

بگونیا بال آنجل در طول تابستان شکوفا می شود. این گلها یک نوع مومی کوچک هستند که به صورت گروهی از ساقه ها رشد می کنند و به نوعی افتاده یا آویزان می شوند.

گلها معمولاً به رنگ قرمز روشن تا صورتی روشن شکوفا می شوند.

شاخ و برگ:

این گونه از نوع بگونیا از نوع ساقه عصا است که دارای ساقه های ضخیم و گره های نسبتاً بزرگی است.

نام بالهای فرشته برای شکل برگهای آنها که به نوعی شبیه بالهای فرشته است ، داده شده است. برگها براق هستند و در بعضی از انواع آنها دارای لبه بیرونی قرمز و زیرین آنها قرمز است.

قسمت زیرین قرمز باعث جذابیت آنها می شود وقتی که در سطح داخلی کاشته شوند که قسمت بالا و پایین گیاه دیده شود.

سطح مراقبت:

اکثر تولید کنندگان و خانه های آنها می توانند گیاه Begonia coccinea را پرورش داده و نگهداری کنند.

برخی از جنبه های مراقبت باید کاملاً رعایت شود مانند نگه داشتن آنها در معرض تابش مستقیم آفتاب ، شرایط خیلی خشک و هرس منظم ، هرچند نگهداری گیاه در خانه بسیار آسان است.

شرایط نگهداری بگونیا - begonia

دستورالعمل مراقبت و شرایط نگهداری گل بگونیا – Begonia

دما:

میانگین دمای اتاق 55 – 75 درجه فارنهایت (13 – 24 درجه سانتیگراد) برای بگونیا مناسبترین حالت است … و کمتر از 55 درجه فارنهایت نیست.

نور:

این گیاه طرفدار آفتاب مستقیم نیست. این به این دلیل است که برگها به سوزاندن حساس هستند.

در زیستگاه طبیعی خود بیشتر بگونیا ها تحت پوشش رشد می کنند. نور مناسب بهترین است و در طول زمستان آفتاب صبح یا اواخر بعدازظهر خوب است.

آبیاری:

از بهار تا پاییز ، شما باید این گیاه را اغلب آبیاری کنید ، مخصوصاً وقتی که شکوفا است. خاک را در حالت لمس کمی مرطوب نگه دارید ، اما بیش از حد آب ندهید.

در طول زمستان آبیاری را قطع کرده و قبل از آبیاری مجدد اجازه دهید خاک لمس خشک شود.

خاک:

بنفشه آفریقایی که خاک گلدان آماده است به خوبی کار می کند. در غیر این صورت از مخلوط گلدان غنی از چاه بدون خاک استفاده کنید.

کود:

از بهار تا پاییز گیاه را تغذیه کنید در حالی که خاک هر 2 هفته مرطوب است.

از خوراک رقیق شده با پتاسیم بالا با 45-10-5 استفاده کنید. به نظر می رسد این امر در سالم نگاه داشتن برگها و گلها خوب عمل می کند.

در حالی که گیاه جوان است ، هر ساله در گلدان کمی بزرگتر اقدام به تولید مجدد گیاه می کنم. یک بار هر 2 سال یکبار بالغ می شود.

گلدان های سفالی بخوبی کار می کنند زیرا تمایل دارند رطوبت را راحت تر آزاد کنند و از مشکلات ریشه موجود در آب راکد جلوگیری می کند.

یک مزیت اضافی استفاده از گلدان سفالی این است که گیاه پس از بلوغ قد ، محکم تر می شود و از ریزش آن جلوگیری می کند.

رطوبت:

این گیاه از میزان رطوبت خوبی برخوردار است. می توانید اطراف ناحیه گیاه را غبارآلود کنید ، اما به شما توصیه می کنم که در صورت ایجاد لکه یا لکه بر روی برگها ، آبیاری نکنید.

تکثیر:

ممکن است از قلمه های ساقه چند اینچ (4 تا 6 اینچ) یا بیشتر با یک برگ چسبیده و بدون گل استفاده کنید. شما یک گره یا بیشتر روی ساقه می خواهید که در آن یک گل جدید شروع به رشد کند. قلمه ساقه را می توان در آب یا پرلیت قرار داد (از هورمون ریشه زا با پرلیت استفاده کنید) تا زمانی که رشد ظاهر شود .

سپس می توان آن را در خاک گلدان کرد. ترجیح می دهم با قرار دادن در آب بچسبم تا ریشه ها را ببینم. این موارد را می توان از بذر نیز پرورش داد که برای یک پرورش دهنده متوسط ​​بسیار دشوارتر است.

هرس:

برای اینکه فرم بگونیا به خوبی شکل بگیرد و بتوانید در داخل خانه مدیریت کنید ، ساقه های پشت را هرس کرده و نوک ساقه هایی را که خیلی بلند می شوند ، خرج کنید.

هرس رشد جدید را ترغیب می کند تا گیاه بسیار گردتر و سالم به نظر برسد.

شرایط نگهداری فرشته بال بگونیا

مشکلات بالقوه – شرایط نگهداری گل بگونیا – Begonia

برگها پژمرده و ریخته می شوند: این امر ممکن است در صورت آبیاری بیش از حد ، در صورت نرم بودن برگها ، ایجاد شود. پژمردگی همچنین می تواند هنگامی رخ دهد که گیاه زیر آبیاری نرود ، دارای نور زیاد ، آسیب به آفت ، هوای خشک یا گلدان باشد. شما باید از یک فرآیند حذف استفاده کنید و سپس هر شرایطی را که احتمالاً مقصر باشد اصلاح کنید.

گلها به سرعت محو می شوند: احتمالاً آب کافی ، هوای خشک ، نور کافی یا فضای اتاق خیلی گرم است. دوباره فرآیند حذف ، سپس شرایطی را که به بهترین شکل ممکن دنبال نمی شوند اصلاح کنید.

رشد آهسته:

بررسی کنید که گیاه را تغذیه کرده اید ، نور کافی (غیر مستقیم روشن) و دما درست است. همچنین ممکن است بخواهید ببینید آیا گیاه به گلدان بسته شده است یا خیر.

رشد ساق پا:

اگر ساقه ها بلند و بدون برگ باشد ، باید ساقه ها را هرس کنید. مطمئن شوید که گره هایی روی ساقه ها برای ظهور رشد باقی مانده است.

آفات:

بررسی منظم گیاه شته و عنکبوت ایده خوبی است.

جهت خرید کود گلدهی آمریکایی کلیک نمائید

جهت تقویت گیاه و پک کامل کود و مناسب این گیاه کلیک نمائید

سایت رسمی گرومور آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید