نگهداری افوربیا لاکتی – euphorbia lactea

شرایط نگهداری افوربیا لاکتی-euphorbia lactea

نگهداری افوربیا لاکتی – euphorbia lactea در نگاه اول نوعی کاهو به نظر می رسد .این گیاه تغییر شکل داده و آن را بسیار منحصر به فرد کرده است .

حقایق

منشاء: آفریقا و سپس در تایلند تا تاج لاکتیا توسعه یافت.

نام ها: کاکتوس مرجانی (رایج). تاج گیاه Eurphorbia lactea (گیاه شناسی / علمی).

حداکثر رشد (تقریباً): قد 9 اینچ – 15 اینچ.

سمی برای حیوانات خانگی: برای گربه ها و سگ ها سمی است (به توضیحات مراجعه کنید).

 

شرایط نگهداری افوربیا لاکتی - euphorbia lactea

نگهداری افوربیا لاکتی – euphorbia lactea

آیا این یک کاکتوس است؟

این یک کاکتوس اصیل نیست . این فقط بر اساس شباهت ها ساقه “تنه اصلی” نام گرفته و به همان شیوه از آن مراقبت می شود. در واقع این یک ساکولنت آفریقایی از خانواده Euphorbia و Euphorbiaceae است که برای ایجاد یک نوع گیاه از دو نوع جهش یافته است.

شکل ظاهری آن:

به نظر می رسد بسیار شبیه صخره های مرجانی با یک نوع چین خورده برگ کلم . سبز ، سفید . زرد با لبه های صورتی . یاقوتی یا بنفش . و یک ساقه ضخیم سبز است.گیاه مرجان ممکن است گیاه ایده آل همه نباشد. با این حال,برخی از پرورش دهندگان انواع غیر معمول را دوست دارند و این کاملا منحصر به فرد است.

نگهداری افوربیا لاکتی

  • مراقبت از کاکتوس مرجانی
  • آسان برای پرورش:

یک گیاه خوب و آسان برای پرورش دهنده در محیط داخلی که به آبیاری زیاد یا گلدان مجدد احتیاج ندارد ، اغلب اوقات. یکی از اصلی ترین کارهایی که نباید انجام شود آبیاری بیش از حد آن است که باعث مرگ گیاه می شود.

  • سمی:

تمام قسمتهای کاکتوس مرجان سمی است و نباید توسط انسان و حیوان مصرف شود. و ، شیره تولید می کند که باید فوراً تمیز شود تا از تحریک پوست جلوگیری شود. پس از دست زدن ، شستن دست ها یا استفاده از دستکش عاقلانه است. نگهداری گیاه از دسترس کودکان و حیوانات خانگی (گربه و سگ) توصیه می شود.

  • دما:

مرجان دوست دارد آفتاب باشد و شرایط گرم آن به رشد و حفظ سلامت آن کمک کند. یک نقطه نیمه آفتابی و دمای متوسط ​​کمتر از تقریباً 60 درجه فارنهایت (15 درجه سانتیگراد) کافی خواهد بود.

  • نور:

اینها شرایط نور مناسب و نور خورشید را ترجیح می دهند ، اگرچه بهتر است در دمای بالا نور و آفتاب جزئی برای آنها فراهم شود. این نوعی گیاه است که اگر فقط از یک طرف نور خورشید دریافت کند به صورت لول دار رشد می کند ، که قابل توجه است.

نگهداری افوربیا لاکتی – euphorbia lactea
  • آبیاری:

قبل از آبیاری کاکتوس مرجانی زیر گلدان را از طریق سوراخ های زهکشی بررسی کنید تا خشک بودن ریشه ها را بررسی کنید. اگر چنین است پس مقداری آب اضافه کنید. برای جلوگیری از زیاد آبیاری زیاد آبیاری نکنید که می تواند باعث از بین رفتن آن شود.

  • خاک:

مخلوط خاک کاکتوس خوب خواهد بود. این مخلوط باید نوعی سبک باشد و به راحتی تخلیه شود تا از ریشه زدن آب ریشه جلوگیری کند.

  • کود:

استفاده از کود در هر فصل یکبار روش خوبی است ، اما در زمستان چنین نیست. یک محصول شیرین و کاکتوس خوب خریداری شده ، دستورالعمل های صحیحی را برای دنبال کردن ارائه می دهد.

  • گلدان مجدد:

گلدان را فقط در صورت لزوم گلدان کنید (گلدان بسته می شود ، اما بعید است). به محض این که مخلوط ، گلدان یا هر دو مناسب نباشند ، تهیه مجدد گلدان ممکن است ایمن باشد.

  • تکثیر:

این قلمه ها با قلمه های گرفته شده در بهار تکثیر می شوند ، که لازم است دو هفته قبل از گلدان خشک شوند (منبع ؛ EwaterPlant بانکوک). به یاد داشته باشید که شیره مرجان سمی است ، بنابراین اقدامات احتیاطی را انجام دهید (دستکش – سایشی محافظ چشم).

جهت خرید کود تقویتی این ساکولنت کلیک نمائید

سایت رسمی زیگلر آلمان

دیدگاهتان را بنویسید