نگهداری انواع آلوئه ورا – Aloe Vera

گیاه آلوئه ورا از نوع ساکولنت به دلیل ارائه مزایای احتمالی برای سلامتی و زیبایی که در ادامه توضیح خواهم داد. بسیار مشهور است.

این ساکولنت گونه ای سخت است که مراقبت از آن بسیار آسان است و بندرت برای اکثر تولید کنندگان مشکل ایجاد می کند.

نگهداری آلوئه ورا - Aloe Vera

حقایق
مبدا: شمال آفریقا.
نام ها: آلوئه پنجم ، گیاه پزشکی ، آلوئه واقعی ، گیاه سوختگی (رایج). – Aloe V ، Aloe barbadensis (گیاه شناسی / علمی).
حداکثر رشد (تقریباً): قد 1 – 2 فوت
سمی برای حیوانات خانگی: برای گربه ها و سگ ها سمی است.

فواید دارویی و بهداشتی آلوئه ورا: آلوئه در آب میوه برای نوشیدن وجود دارد (طعم خوبی دارد). مراقبت از پوست ، ماده خنک کننده برای آفتاب سوختگی است و همچنین برای اهداف دیگر استفاده می شود.

نگهداری انواع آلوئه ورا – Aloe Vera

به نظر می رسد هیچ شواهد رضایت بخشی در مورد فواید یا ایمنی مصرف یا استفاده از محصولات A.vera وجود ندارد.

من می گویم به نظر می رسد که ممکن است آلوئه از نوشیدن مزایای سلامتی داشته باشد زیرا این یک گیاه طبیعی است که معمولاً بیشتر مواد غذایی و سایر محصولات ما را برای سلامتی از بدن دریافت می کنیم (این فقط فکر من است و این شواهد نیست). من عاشق نوشیدنی هستم اما ماده خنک کننده ای که برای آفتاب سوختگی استفاده کردم کار نکرد و احساس راحتی و چسبندگی زیادی داشت. وقتی من دچار آفتاب سوختگی شده ام محصولات دیگر بسیار بهتر کار کرده اند.

پرورش و مراقبت: برای پرورش دهنده داخلی که از A. Vera مراقبت می کند .کار آسانی است (به دستورالعمل های مراقبت در زیر مراجعه کنید). اینها رشد کندی دارند و به صبر شما نیاز دارند.

گلها:

توجه داشته باشید. که آلوئه ها برای شکوفه دادن گلها (به رنگ زرد روی ساقه ها) .برای شما عجله ندارند. و ممکن است 3-4 سال طول بکشد تا یکی رشد کند. سپس گل دهید.

همچنین به خاطر داشته باشید . آنها زمانی گل می دهند كه به طور عمده در فضای باز نگهداری شوند یا به اندازه كافی از نور خورشید در داخل منزل برخوردار باشند.بر اساس نوع و شرایط (نور خورشید) که به آنها داده می شود آسان است فرض کنیم .که برخی این کار را می کنند و برخی دیگر نمی کنند.

نگهداری آلوئه ورا - Aloe Vera

نگهداری انواع آلوئه ورا – Aloe Vera

توجه:

گونه های آلوئه بسیاری برای پرورش در فضای باز و در مناطق گرمتر وجود دارد. من در اینجا در مورد محبوب ترین گیاه داخل سالن پرورش داده شده به توصیه ها پایبند هستم.

دما:

دمای میانگین 70 درجه فارنهایت / 21 درجه سانتیگراد – 80 درجه فارنهایت / 26 درجه سانتیگراد بسیار خوب است و خیلی کمتر از 50 درجه فارنهایت / 10 درجه سانتیگراد نیست.

نور:

A.Vera در شرایط نور روشن رشد می کند ، اما نه در برابر نور مستقیم خورشید. گرما خوب است زیرا آنها در شرایط گرم مانند کاکتوس ها واکنش نشان می دهند. روشن به جای نور (مستقیم) ، کلید اصلی است.

آبیاری:

این ساکولنت ها هستند که عمدتا از آب تشکیل شده و مقدار زیادی آب را در شاخ و برگ آن (برای ذخیره) ، مانند کاکتوس ، نگه می دارند. خاک باید مرطوب باشد که با قرار دادن انگشت یک اینچ در عمق خاک بررسی می شود تا مطمئن شوید خشک نیست. در زمستان به مقدار بسیار کمتری نیاز دارد.

خاک:

یک مخلوط گلدان که برای کاکتوس استفاده می شود کافی است یا مخلوطی از خاک که به خوبی تخلیه شود و به خوبی هوادهی شود.

گلدان مجدد:

وقتی گیاه از گلدان خود رشد کرد گلدان دوباره بزنید. بهتر است پس از رشد کافی ، آفست ها (آلوئه های کوچک – توله ها) را در گلدان های جداگانه گلدان کنید.

رطوبت هوا:

رطوبت مورد توجه عمده این افراد نیست و باعث می شود فضای متوسط ​​اتاق در داخل خانه کافی باشد.

نگهداری انواع آلوئه ورا – Aloe Vera

تکثیر:

جبران آلوئه را می توان با دقت تقسیم کرد و سپس دوباره گلدان کرد. توله ها از گیاه والد رشد می کنند که بهتر است وقتی طول آنها تقریباً 2 اینچ باشد یا وقتی گیاه اصلی به فضای بیشتری برای رشد نیاز دارد  از بین بروند. قلمه های برگ را نیز می توان برداشت و دوباره کاشت .

اگرچه این روش چندان موفقیت آمیز نیست. می خواهم قبل از قرار دادن قلمه ها در مخلوط خاک حداقل برای چند روز خشک شوند. خشک شدن باعث بهبودی زخم و بهبود احتمال رشد می شود.

جایی که آنها بهترین رشد را دارند:

همانطور که در بالا ذکر شد این شرایط عاشقانه است. و آنها را به یک گیاه تبدیل می کند که بدون نور مستقیم خورشید در قفسه ، طاقچه پنجره یا مناطق دیگر رشد خوبی می کند.

جهت خرید کود این گیاه کلیک نمائید

سایت رسمی زیگلر آلمان

دیدگاهتان را بنویسید