شرایط نگهداری نخل خرما – Date Palm

شرایط نگهداری نخل خرما - Date Palm

نخل خرما جزیره قناری اولین انتخاب نخل برای نمایش تولیدکنندگان داخل خانه نیست.اگرچه مراقبت و پرورش آنها به اندازه بسیاری دیگر آسان است.

در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری می توان آنها را به صورت ایستاده (بلند تا 20 متر) و گسترده در بسیاری از مکان ها.از جمله پارک ها.خارج از ساختمان های شرکت بزرگ و در باغ های جلویی مشاهده کرد.

حقایق

مبدا: جزایر قناری.
نام ها: نخل خرما جزیره قناری (رایج). ققنوس Canariensis (گیاه شناسی / علمی).
حداکثر رشد (تقریبا): ارتفاع 6 فوت در داخل خانه.
برای حیوانات خانگی سمی است: برای سگها ، گربه ها سمی نیست.

نخل خرما قناری یک گیاه زینتی محبوب است که در فضای باز در مناطق گرمسیری.نیمه گرمسیری و در برخی مناطق گرم و معتدل رشد می کند. در حالی که در زیستگاه بومی مدیترانه تا 20 متر رشد می کند.انواع داخلی را می توان در ارتفاع قابل کنترل تری.از 6 فوت قد نگه داشت.

این نخل نوع پر کم رشد به بهترین وجهی برای پرورش در گلخانه یا هنرستان مناسب است و می تواند با افزایش دما در مناطق معتدل.در پاسیو به بیرون از خانه منتقل شود.

بعد از بلوغ.گیاه به فضای وسیع و گسترده ای به جای ارتفاع نیاز خواهد داشت.

شاخ و برگ:

برگچه ها روی این کف دست بسیار صاف و باریک هستند در مقایسه با انواع دیگر پرها ، مانند کنتیا و سالن.برگهای بزرگ از یک تاج به سمت بالا رشد می کنند (طول آنها بیش از یک متر رشد می کند) و کمی خم می شوند.

اگرچه کاملا سفت هستند. به محض اینکه تاج های پایین از تاج می میرند ، بیشتر شبیه صندوق عقب می شوند.سهولت رشد: Phoenix canariensis یک لذت واقعی برای رشد است و به راحتی “حتی برای مبتدی” مراقبت می کند.

در صورت تأمین نور کافی ، زهکشی خوبی دارد و فضای کافی در یک اتاق دارند.اینها سالها زندگی می کنند و به آرامی رشد می کنند.

بنابراین شما ممکن است بخواهید گیاهی را انتخاب کنید که حداقل دارای قد 3 تا 4 فوت باشد تا بتوانید آن را با شکوه کامل به نمایش بگذارید.

شرایط نگهداری نخل خرما – Date Palm

دما:

با خوشحالی دما را از 20-100 درجه فارنهایت (-6-37 درجه سانتیگراد) تحمل میکند و می توانید در کوتاه مدت در خارج از این منطقه دما زنده بماند.

نور:

نخل خرما قناری را عاشق نور خورشید است. بهترین کار این است که ترکیبی از نور خورشید و سایه را برای شما فراهم کند ، که باعث می شود پنجره رو به شرق یا غرب نقطه خوبی برای قرار دادن گیاه شما باشد.

آبیاری:

از آبیاری زیاد خودداری کنید و اجازه ندهید خاک زهکشی خوبی داشته باشد. من اجازه می دهم خاک در قسمت بالای آن کمی خشک شود و سپس آبیاری شود.

خاک:

از مخلوط گلدان پایه پیت با زهکشی مناسب بهتر استفاده می شود. دو قسمت ذغال سنگ نارس و یک پرلیت یا ماسه خوب کار می کند. پوست خوب کاج در ترکیب نیز به خوبی کار می کند.

کود: از پک کود کامل فروشگاه اینترنتی سبز نهاد میتوانید استفاده نمائید.

گلدان مجدد:

فقط لازم است که این کف دست را دوباره گلدان کنید. هر 2 سال می توانید با برداشتن چند اینچ بالا و جایگزینی آن ، خاک را کاملاً لباس بپوشانید ، سپس هر 4 سال یک بار خاک را کاملاً تجدید کرده و اندازه و سلامت سیستم ریشه را بررسی کنید. ریشه ها ممکن است نیاز به هرس داشته باشند.

رطوبت:

متوسط ​​رطوبت اتاق خوب است و در تابستان برگهای مه دارد.

تکثیر:

از دانه تکثیر شود. دمای تقریباً 80 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد) مورد نیاز است – این امر تولید متوسط ​​را برای تولیدکننده دشوار می کند.

سایت رسمی والاگرو ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید