شانکر روی تنه درختان – Canker

شانکر درخت - Canker

شانکر روی تنه درختان – Canker

سنکر یک منطقه مرده محلی روی یک تنه یا شاخه ، شانکر ناشی از همه چیز است ، از آسیب مکانیکی ایجاد شده توسط ماشین چمن زنی گرفته تا استرس محیطی به شکل ترک یخ زدگی و ضد آفتاب گرفته تا انواع قارچ و باکتری.

خسارت روی درختان جوان یا پوست صاف ، سطح شانکر اغلب تغییر رنگ داده و بافت اطراف شانکر بزرگ می شود. اندازه یک شانکر می تواند یک ضایعه کوچک روی شاخه تا یک منطقه مرده عظیم در تنه گیاه ایجاد کند.

سیلکرهای روی درختان جوان می توانند آنها را از بین ببرند. تانکر به ندرت درختان مستقر را از بین می برد اما ممکن است باعث تغییر شکل جدی رشد شود. اکثر قارچ های عامل انقباض درختان تنش زده یا آسیب دیده را آلوده می کنند. بهترین دفاع در برابر شانکر پیشگیری است. درختان را سالم نگه دارید و از عفونت جلوگیری کنید.

در زمستان ، برای جلوگیری از ترک خوردگی آفتاب و یخ زدگی ، درختان جوان و پوست نازک مانند افرا و سیب را بپیچید. در دوره های خشکسالی ، درختان را کاملاً آبیاری کنید. در مورد شانکرهای عفونی ، شاخه های شش تا 12 اینچی زیر شانکر را بردارید. شاخه های مرده یا در حال مرگ نیز باید برداشته شوند. در طول هوای خشک هرس کنید تا شیوع بیماری به حداقل برسد.

سایت رسمی گرومور آمریکا

فروشگاه اینترنتی سبز نهاد

دیدگاهتان را بنویسید