شرایط نگهداری پاچیرا – pachira aquatica

شرایط نگهداری پاچیرا - pachira aquatica

Pachira aquatica یک گیاه خانگی است که معمولاً یافت می شود و درخت پول نامیده می شود. این گیاه به عنوان شاه بلوط مالابار یا مهره صبا نیز شناخته می شود. گیاهان درخت پول اغلب تنه های باریک خود را بافته می شوند و یک گزینه نگهداری کم برای مناطق دارای نور مصنوعی هستند. مراقبت از گیاه درخت پول آسان است و فقط بر اساس چند شرایط خاص استوار است.
نحوه مراقبت از گیاهان خانگی درختان پول

شرایط نگهداری پاچیرا - pachira aquatica

گیاهان درخت Pachira Money Tree بومی از مکزیک تا شمال آمریکای جنوبی هستند. درختان در زیستگاههای بومی خود می توانند تا 60 فوت (18 متر) ارتفاع داشته باشند اما بیشتر نمونه های کوچک زینتی گلدان هستند. این گیاه دارای ساقه های باریک و سبز است که بالای آن برگهای پالمات قرار دارد. در منطقه بومی خود ، گیاهان درخت پول میوه هایی تولید می کنند که غلافهای سبز بیضی شکل هستند و در داخل آنها به پنج اتاق تقسیم شده اند. دانه های موجود در میوه تا زمانی که غلاف ترکیده ورم می کند. مغزهای بو داده کمی شبیه شاه بلوط هستند و می توانند به صورت آرد خرد شوند.

در مناطق سردتر ، شما فقط باید این گیاه را در فضای بسته پرورش دهید ، زیرا این گیاه مقاوم در برابر سرما نیست.

شرایط نگهداری پاچیرا – pachira aquatica

شرایط نگهداری پاچیرا -Pachira aquat

درخت پول پاچیرا یک افزودنی عالی به چشم انداز داخلی است و به شما احساس گرمسیری می بخشد. اگر می خواهید کمی لذت ببرید ، سعی کنید درخت پول Pachira خود را از بذر یا قلمه شروع کنید. این گیاهان وقتی در آفتاب کامل تا سایه جزئی قرار دارند بهترین عملکرد را دارند. بهترین دما 60 تا 65 درجه فارنهایت (16-18 درجه سانتیگراد) است. درخت را در پیت ماس با مقداری شن و ماسه ریز بکارید.

چگونه می توان از درخت پول مراقبت کرد این گیاهان مانند یک اتاق متوسط ​​مرطوب و آبیاری عمیق اما نادر است. گیاهان را آبیاری کنید تا زمانی که آب از سوراخ های زهکشی خارج شود و سپس بگذارید تا بین آبیاری خشک شوند. اگر خانه شما در سمت خشک قرار دارد ، می توانید با قرار دادن گلدان روی بشقاب پر از سنگریزه ، رطوبت هوا را افزایش دهید. بشقاب پر از آب را نگه دارید و تبخیر باعث افزایش رطوبت منطقه می شود. به یاد داشته باشید که به عنوان بخشی از مراقبت خوب از گیاهان درخت درخت ، هر دو هفته کود دهید.
از یک ماده غذایی گیاهی مایع که رقیق شده استفاده کنید. کوددهی را در زمستان به حالت تعلیق درآورید. گیاه پاچیرا به ندرت نیاز به هرس دارد . اما به عنوان بخشی از مراقبت های سالانه ، هرگونه مواد گیاهی آسیب دیده یا مرده را از بین ببرید. گیاه باید هر دو سال یکبار در مخلوط تمیز ذغال سنگ نارس مجدداً ذخیره شود. سعی کنید گیاه را زیاد به حرکت در نیاورید. گیاهان درخت پول از جابجایی خوششان نمی آید و با ریختن برگ به آن واکنش نشان می دهند. همچنین آنها را از مناطق پیش نویس دور نگه دارید. درخت پول Pachira خود را در تابستان به منطقه ای با نور مخلوط منتقل کنید . اما فراموش نکنید که آن را قبل از پاییز به عقب منتقل کنید.

جهت خرید محصول از سایت اینترنتی سبز نهاد کلیک نمائید

سایت رسمی والاگرو ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید