شرایط نگهداری پاپیتال – Hedera helix

شرایط نگهداری پاپیتال - Hedera helix

English Ivy (Hedera helix) مراقبت از گیاهان خانگی

مراقبت از گیاهان انگلیسی پیچک

پیچک انگلیسی (Hedera helix) یک گیاه خانگی بسیار رایج است. گیاهان همیشه سبز و ساقه دار چوبی اغلب در حیاط ها و باغ ها دنبال می شوند ، از دیوارها بالا می روند یا به عنوان کوهنوردان در امتداد یک تیر پشتیبانی در داخل خانه ها برای لهجه زیبا و تزئینی گیاهان داخلی تشویق می شوند. مراقبت های اساسی برای گیاهان خانگی انگلیسی پیچک نسبتاً آسان است. گیاهان به یک محیط مرطوب و نسبتاً مرطوب ، دمای ثابت و هرس گاه به گاه احتیاج دارند.

شرایط نگهداری پاپیتال – Hedera helix – نیازهای سبک

بوته های بومی Ivy انگلیسی ، بومی مناطق جنگلی سبک ، در محیطی با فیلترهای کم نور و کم نور رشد می کنند. نور کافی به رنگ آمیزی برگها کمک می کند اما برای جلوگیری از گرمای بیش از حد که منجر به خشک شدن و عملکرد ضعیف می شود ، نور را فیلتر می کند.

گیاهان پیچک انگلیسی تحت تأثیر درجه حرارت سرد و گرم نیستند اما نوسانات دما می تواند عملکرد را به طور چشمگیری خفه کند. پیچک انگلیسی را در فضایی با دمای ثابت و دور از پیش نویس ها ، درهای باز یا منافذ هوا نگه دارید. دمای زیر 40 درجه فارنهایت باعث می شود که برگهای گیاهان سایه دیگری پیدا کنند. پیچک های کاملاً سبز قرمز یا بنفش می شوند. رگه های مارون ارقام برگ زرد را تصاحب می کنند. پیچک های متنوع حاشیه ای از لبه ها صورتی می شوند.

شرایط نگهداری پاپیتال – Hedera helix

شرایط نگهداری پاپیتال - Hedera helix

 نیازهای آبی

گیاهان انگلیسی پیچک (Hedera helix) یک محیط مرطوب را ترجیح می دهند. در حین رشد گیاهان را آزادانه آبیاری کنید. گیاهان خانگی پیچک انگلیسی را در زمستان مرطوب نگه دارید. سمپاشی پیچک انگلیسی با آب نرم به صورت هفتگی باعث جلوگیری از آلودگی گیاهان عنکبوتی به گیاهان می شود.

نیاز به کود

مراقبت از پیچک انگلیسی نیاز به استفاده از کود مایع متعادل (20-20-20) ماهانه برای افزایش عملکرد گیاه دارد. گزینه دیگری که اغلب ترجیح داده می شود ، استفاده از کود یک چهارم قدرت هنگام آبیاری است.

آفات و بیماریها

آفات و مشکلات بیماریزایی ممکن است با پیچک انگلیسی رخ دهد. مراقبت و نگهداری از گیاه به کاهش این مشکلات کمک می کند. آفات رایجی که گیاهان پیچک انگلیسی را تحت تأثیر قرار می دهند ، کنه های عنکبوتی ، شته ها ، گل مین و حشرات مقیاس هستند. کنه های عنکبوت قرمز اغلب بدون بررسی دقیق ، دشوار است. با این حال ، تارهای سفید تشکیل شده روی گیاه معمولاً نشانگر آلودگی به کنه عنکبوت است. برگهای آلوده را برداشته و گیاه را با استفاده از آفت کش یا صابون حشره کش درمان کنید.

گوزن از آفات حیوانی است که ممکن است برای گیاهان پیچک انگلیسی مشکل ساز شود. با این حال ، در انسان نیز ، مصرف هر قسمت از گیاه باعث ناراحتی شدید می شود. تماس با شیره یا موهای موجود در هوا ممکن است باعث تشدید حساسیت پوستی یا تحریک پوست شود. مشکلات معمولی پاتوژن (قارچی و باکتریایی) که بر گیاهان خانگی پیچک انگلیسی تأثیر می گذارد ، لکه های باکتریایی ، پوسیدگی ساقه و لکه های برگ قارچ است.

شرایط نگهداری پاپیتال – Hedera helix

شرایط نگهداری پاپیتال - Hedera helix

 تکثیر و گلدان

حفظ خاک سالم در طول مراقبت از انگلیسی پیچک نسبتاً آسان است. گیاهان را در مخلوط گلدان های بدون خاک و خاک پرورش دهید که امکان تخلیه آب کافی و حفظ رطوبت را فراهم می کند. مهد کودک شما می تواند به شما در انتخاب خاک مناسب کمک کند.

قلمه های ریشه روش ترجیحی تکثیر هستند. قلمه های 4-6 اینچی رشد جوان (بالغ نشده) را در طول بهار تا پاییز ریشه کن کنید. قلمه های بالغ تر (رشد بزرگسالان) با رشد 7-9 اینچ ، نوع رشد درختچه ای پیچیده ای را ایجاد می کند ، اما در صورت ریشه زدن بسیار آهسته است.

هرس

رشد زمستان گیاهان پیچک انگلیسی بسیار زیاد است بدون اینکه برگهای زیادی را تحمل کند. مناطقی از این دست را با رشد چوبی زیاد اما برگهای کم اصلاح کنید. برای پر شدن صحیح گیاه در طی رشد ، ساقه ها را به مناطق رشد قوی بریزید.

جهت خرید کود 20-20-20 کلیک نمائید

سایت رسمی امکس انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید