شرایط نگهداری ونوس حشره خوار – Venus Fly Trap

شرایط نگهداری ونوس حشره خوار

Venus Fly Trap یکی از گونه های گیاهی است که به منظور تغذیه خود طعمه ها را مصرف می کند. هر گیاه حاوی چهار تا هفت تله است و در صورت مجاز بودن شکوفه ، گلهای سفید تولید می کند.

گرچه این گیاه گوشتخوار جذاب ترین گیاه برای رشد در محیط داخلی نیست ، اما تماشای آن و کمک به حفظ سلامت آن کاملا جالب است.

حقایق
مبدا: کارولینای شمالی و جنوبی.
نام ها: Venus fly trap (مشترک). – Dionaea Muscipula (گیاه شناسی / علمی).
حداکثر رشد (تقریباً): ساقه هایی به طول 3 – 10 سانتی متر.
سمی برای حیوانات خانگی: برای سگها و گربه ها سمی نیست.

شرایط نگهداری ونوس حشره خوار – Venus Fly Trap

بومی باتلاق های کارولینای شمالی ، Dionaea Muscipula یک گیاه سخت خانه با تقاضای زیاد است. آنها در گلخانه های اطراف آمریکا یافت می شوند و می توانند تا 20 سال عمر کنند. این گیاه بین چهار تا هفت فک بزرگ دام مانند تولید می کند که در انتهای آن خارهای خار مانند دندان منحصر به فرد وجود دارد.

برگ برگ نامی است که به بخشهای بین زمین و دام داده می شود و اینها قادر به انجام فتوسنتز برای گیاه هستند. برای جنبه تغذیه ای ، تیغه های برگ به صورت جفت رشد کرده و به هم متصل می شوند. طول این ها کاملاً رشد کرده از سه تا ده سانتی متر است.

شکل و عملکرد آن: تیغه های برگ از داخل صورتی مایل به قرمز مایل به قرمز هستند. هر برگ تیغه دو تا پنج برجستگی به نام موهای محرک رشد می کند. سه رایج ترین عدد است.

این موهای حساس هر زمان واکنش نشان می دهند که دو تا از آنها در عرض 20 ثانیه از یکدیگر مزاحمت ایجاد کنند ، یا وقتی موهای مشابه در طی ده ثانیه دو بار بر هم می خورند. وقتی این اتفاق بیفتد ، دام اکثر زیرگونه ها در عرض یک دهم ثانیه بسته می شود.

هر مجموعه تیغه برگ مجهز به مناطق فرار کوچک است. هر طعمه ای که به اندازه کافی کوچک باشد و بتواند در این مناطق جا بیفتد ، از نظر تلاش هضم گیاه نادرست ارزیابی می شود.

شرایط نگهداری ونوس حشره خوار – Venus Fly Trap

طعمه ای که نمی تواند فرار کند ، اما همچنان در درون پره های برگ مبارزه می کند ، باعث می شود که تیغه های برگ در اطراف آن مهر و موم شود و به معده ای تبدیل شود که طعمه را طی ده روز هضم کند. دامی که سهواً تحریک شده باشد ، پس از دوازده ساعت دوباره باز می شود.

گلدهی: Venus Fly Trap ساقه های بلندی با دسته هایی از گلهای لوله ای سفید تولید می کند. در صورت تنها ماندن ، هر گل بذر سیاه گرد تولید می کند. پرورش دهندگان معمولاً شاخه گل را قبل از رسیدن به سه اینچ از بین می برند ، زیرا روند گلدهی انرژی را از گیاه می گیرد.

سطح مراقبت: اگر قادر به تأمین نور مورد نیاز گیاه هستید ، مراقبت از آنها نسبتاً آسان است. برای سالم ماندن گیاه شما دوره خواب حداقل ده هفته لازم است.

سمی: این گیاه برای حیوانات اهلی سمی نیست. (انجمن آمریکایی پیشگیری از ظلم به حیوانات – برای گربه ها و سگ ها تأیید شده است.)

شرایط نگهداری ونوس حشره خوار

شرایط نگهداری ونوس حشره خوار – Venus Fly Trap

دما:

این گیاهان در اکثر سال بین 60 تا 90 درجه فارنهایت (15 درجه – 32 درجه سانتیگراد) خوشبخت ترند. در ماه های زمستان ، آنها وارد دوره خواب می شوند و برای مدت کوتاهی می توانند در دمای پایین 30 درجه فارنهایت (-1 درجه سانتی گراد) مقاومت کنند.

نور:

Dionaea Muscipula گیاهی با تقاضای سبک است. برای شرایط مطلوب سلامتی ، حداقل به 12 ساعت نور در روز نیاز دارد. حداقل 4 مورد از آنها باید کاملاً نور خورشید باشد.

آبیاری:

آنها دوست دارند محیط رشد آنها همیشه مرطوب باشد ، اما هرگز تا حد مرطوب نیست. بهتر است از طریق سیستم های آبیاری پایین (سینی آب) آبیاری شوند. قبل از تأمین گیاه همیشه باید آب مقطر باشد ، زیرا مواد شیمیایی موجود در آب معمول شیر برای سیستم ریشه سمی است.

خاک:

این گیاه خاک فقیر از نظر مواد مغذی را می طلبد. برای بهترین شرایط رشد ، پیت ماس ​​و خزه الیاف بلند sphagnum باید در نسبت 1: 1 مخلوط شوند.

گلدان مجدد:

این گیاهان در هر زمان غیر از دوره خواب ، قابل کشت مجدد هستند.

کود:

هرگز کود را به گیاه خود وارد نکنید. اینها باعث پوسیدگی سیستم ریشه می شوند.

رطوبت:

رطوبت معمولی خانوار پیشنهاد می شود.

ازدیاد:

رشد این گیاهان از طریق بذر حداقل پنج سال قبل از رسیدن به بلوغ نیاز دارد. تکثیر گیاهان موجود بیشتر شکافته است.

نظافت و هرس:

تیغه های برگ را بی جهت مزاحم نکنید. شاخه گل باید فوراً هرس شود ، مگر اینکه بخواهید بذر پرورش دهید.

فروشگاه اینترنتی سبز نهاد – جهت خرید کودهای وارداتی کلیک نمائید

سایت رسمی گرومور آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید