رژ گونه زدن بروملیاد – Blushing Bromeliad

Blushing Bromeliad

بروملیای رژگونه (Neoregelia carolinae) بخشی از تیره بزرگ بروملیادها است و هنگامی که می خواهد گل بزند. یک روش جالب قرمز شدن در مرکز خود دارد .جایی که نام عمومی

(سرخ شدن) از آنجا گرفته شده است.

گلها چیزی برای فریاد زدن در خانه نیستند. این جذابیت واقعی شاخ و برگ و مرکز قرمز است.

حقایق
مبدا: آمریکای جنوبی.

نام ها: Blushing bromeliad (رایج). Neoregelia carolinae (گیاه شناسی / علمی).

حداکثر رشد (تقریبا): قد 18 اینچ / 45 سانتی متر.

برای حیوانات خانگی سمی است: برای سگها ، گربه ها سمی نیست.

این ماده بومی برزیل bromeliad “از تیره نئورگلیا” یکی از گونه های متداول پرورش یافته در داخل خانه از این تیره است که محبوب ترین نوع آن سه رنگ است. اینها همچنین در خارج از

منزل در مناطق مقاومت USDA 10 – 11 رشد داده می شوند.

مانند دیگر بروملیادها ، در زیستگاه “جنگل های بارانی” طبیعی آن روی درختان اپی فیت یا سایر گونه های موجود در کف جنگل رشد می کند و آب را در فنجان مرکزیگلدان جمع می کند.

ریشه کوچک هدف اصلی این است که خود را به محل رشد خود متصل کند تا از این طریق خود را تأمین کند.

به همین دلیل آنها در میان درختان زندگی می کنند و می توانند در داخل خانه بر روی یک درخت ساخته شده از bromeliad رشد کنند.

شاخ و برگ:

بروملیای سرخ شده دارای یک گل رز از بند بزرگ باریک مانند برگهای لبه دار و اره ای است.

این برگها قوس می خورند”که طول آنها تقریباً به 1 فوت می رسد” و کل گل رز دارای اثر مسطح است.سه رنگ کارولینا جذاب ترین برگها از این گونه است که در طول هر برگ دارای

نوارهای سبز و مایل به سفید است.

گلدهی:

همانطور که در بالا گفته شد مرکز گیاه قبل از شکوفه شدن گلها به رنگ قرمز مایل به صورتی بسیار عمیق در خواهد آمد,مجموعه ای از گلهای کوچک غیر نمایشی که به رنگ بنفش هستند,سرانجام از پوست های کوچک که به نظر می رسد در هیچ زمان خاصی از سال اتفاق نمی افتند,خارج می شوند.

پس از گلدهی:

پس از گلدهی گیاه می توانید انتظار داشته باشید که شروع به از بین رفتن کند،این طبیعی است. گیاه اصلی در حال تولید توله هایی است که شما قادر خواهید بود با تولید بیش از یک بروملیاد جدید,آنها را تولید کنید.

نور :

گیاه خود را در مکان روشن ، ترجیحاً در یک مکان جنوبی ، شرقی یا غربی نمایش دهید.

سطح مراقبت:

بروملیای سرخ کننده باید با درجه حرارت گرم ، نور شدید و سطح رطوبت متوسط تا بالاتر از حد متوسط فراهم شود. اگر بتوانید این شرایط را تأمین کنید ، مراقبت و نگهداری گیاه شما آسان خواهد بود.

رژ گونه زدن بروملیاد

رژ گونه زدن بروملیاد – Blushing Bromeliad

دما:

متوسط ​​تا دمای بیش از حد متوسط ​​65 – 80 درجه فارنهایت (18 – 27 درجه سانتیگراد) مناسب ترین حالت است. از دمای کمتر از 55 درجه فارنهایت (13 درجه سانتیگراد) خودداری کنید.

نور:

عاشق نور روشن است. ترکیبی از مقداری آفتاب و سایه در طول روز توصیه می شود یا خورشید فیلتر شده است.

آبیاری:

گلدان مرکزی را با آب پر کنید – از آب مقطر یا منبع باران استفاده کنید و هر چهار تا شش هفته یکبار آن را عوض کنید. خاک باید کمی مرطوب نگه داشته شود اما خیس نشده باشد.

خاک:

مخلوط تخلیه چاه و سست خاک مناسب است. 1 قسمت ذغال سنگ نارس ، 1 قسمت پوست پوست و 1 قسمت شن و ماسه درشت یا پرلیت یک مخلوط است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کود:

این بروملیاد به تغذیه زیادی احتیاج ندارد. یک بار در ماه می توانید یک کود مایع رقیق شده (نصف قدرت توصیه شده در دستورالعمل) به بطری مه آلود خود اضافه کنید. تغذیه بیش از حد باعث از بین رفتن رنگ برگ می شود.

جهت خرید کود گلدهی آمریکایی گروفلان کلیک نمائید

گلدان مجدد:

فقط اگر ظرف مورد استفاده دیگر به اندازه کافی بزرگ نباشد,باید دوباره گلدان بزنید. ارزش یک بار در سال تجدید خاک است ، اما اگر مخلوط خاک مواد مغذی به آن اضافه شده است برای یکی دو ماه آینده غذا ندهید.

رطوبت:

تأمین رطوبت متوسط ​​به بیش از حد متوسط ​​توصیه می شود. برای بهبود سطح در تابستان یا هنگامی که از حرارت مصنوعی استفاده می شود .می توانید برگها را غبارآلود کنید,یا یک سینی رطوبت برای گیاه و ظرفی که در آن قرار دارد تهیه کنید.

اگر متوجه شوید که برگها قهوه ای و خشک می شوند ، این امر می تواند به دلیل هوای خشک (کمبود رطوبت) باشد.

تکثیر:

هنگامی که گیاه شکوفا شد ، گیاه مادر شروع به مردن و تولید توله می کند – به جای اینکه گیاه رشد کند ، بیشتر برگ می دهد.

این جبران ها با قطع هرچه بیشتر گیاه اصلی ، معمولاً هنگامی که شروع به رشد ریشه می کنند یا تقریباً به اندازه یک سوم گیاه مادر هستند ، برای ایجاد گیاهان جدید حذف و مورد استفاده قرار می گیرند.

سایت رسمی گرومور آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید